24 Mart 2010 Çarşamba

Tutankamon

Bir süredir blogu güncelleyemediğim için kusura bakmayın. Dokuma işlerle uğraşmaktan hiçbir şeye vakit bulamadım. Bugün neredeyse 8 aydır parça parça üzerinde çalıştığım Tutankamon'u bitirdim. Halı-kilim dokuma teknikleriyle orjinal firavun resminin kopyasını yapmayı başardım ama çok detaylı olduğu için biraz uzun sürdü haliyle:) Bu benim yaptığım Tutankamon:


Bu da papirüs üzerindeki orjinal Tutankamon:



Yakından görmek isterseniz :





Benzemiş değil mi?

11 yorum:

  1. ellerinize sağlık halı ve kilim dokumalarına çok meraklıyım ve halı dokumasınıda öğrenmiştim bir zamanlar ama dokumadım güzel olmuş ..sevgi ve dostlukla...

    YanıtlaSil
  2. ben de dokumaları çok seviyorum, dokuma kolyeler de yaptım onları da paylaşacağım ilerleyen günlerde. teşekkür ederim, sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş

    http://sunsetvillage.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık benzemiş ne demek çok güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
  5. Büyük kabiliyet.Çok Çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  6. sağolun, çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. MISIR KÜLTÜRÜNÜN HAYRANI BİRİ OLARAK TEK KELİME İLE MUAZZAM OLMUŞ.ELLERİNİZE SAĞLIK

    YanıtlaSil
  8. teşekkür ederim, ben de öyleyim.

    YanıtlaSil
  9. Mısır kültürüne ben de hayranım. Muhteşem bir çalışma olmuş, ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  10. ben de mısır kültürüne hayranım, teşekkür ederim

    YanıtlaSil