20 Ekim 2010 Çarşamba

Mor Mekik Yüzük



Madem mekik bileklik bu kadar beğenildi, mekik boncukla bir de yüzük yapayım dedim... İşlerimin yoğunluğundan dolayı blogumu eskisi kadar güncelleyemiyorum arkadaşlar, ne olur kusuruma bakmayın. Her zamanki gibi projeler dizi diz yığıldı, biri bitiyor biri başlıyor :) İşlerimi bitirdikçe sizlerle de paylaşıyorum, aldığım güzel yorumlar motivasyonumu arttıyor.

*Mor mekik boncuk, beyaz kristaller ve mor tonlarında kum boncuklar kullanılmıştır. Tamamen boncuklarla oluşturulduğundan metal alerjisi olan bayanlar için idealdir.

10 yorum:

  1. oooo harika olmuş bu yüzük. Bayıldım.

    ELlerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Oje sürme fikri en iyisidir canım güzel günlerde tak

    YanıtlaSil
  3. Aman amaaan... Ne kadar güzel olmuş. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. çok şık yine ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  5. Renk süper ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  6. Çok teşekkürler arkadaşlar, mekiklerle birkaç şey daha yaptım onları da paylaşacağım ileride :)

    YanıtlaSil
  7. çok şıkmış bu yüzük çok beğendimmm:)

    YanıtlaSil
  8. Çok hoş olmuş ben çok beğendim, bir de mor olunca iyice beğendim :))

    YanıtlaSil
  9. teşekkür ederim sizlerin beğenisi beni motive ediyor.:)

    YanıtlaSil